Monday, February 03, 2014

5 gambar cadangan makanan berkhasiat untuk kuruskan badan! by shahroll




As salam, hello readers...

Entry yang lepas aku ada share pasal himpunan makanan yang aku buat selama seminggu kan? Korang boleh tengok dan baca balik pada link tersebut. Dan, post yang ini juga akan aku share jugak untuk memberi idea/inspirasi terhadap menu diet korang. Mungkin korang dah buntu apa nak try makan untuk membangkitkan selera makan walaupun korang sedang berdiet!

Here we go!

Tauhu panggang bersama taugeh, timun dan tomato. 
Sedikit hirisan bawang merah dan halia

Dada ayam rebus bersama sayuran brokoli, tomato, saderi dan lobak merah.
Sup lemon air dari rebusan tadi

Dada ayam rebus bersama kailan cina rebus bersama sayuran.
Air mineral campur lemon+timun (detox terbaik!)

Daging panggang bersama sayuran. Sedikit roti whole grain

Ayam rebus bersama kentang. Sup lemon air dari rebusan ayam

Amacam? selera dah naik belum? Kalau berminat nak dapatkan detail resepi dari aku, boleh emailkan ke shahrollphoto@gmail.com nanti aku cuba reply la se-ringkas dan se-paham yang mungkin. Tak reti pulak aku nak listing resepi panjang-panjang. HAHA!

stay fit, stay workout!

enjoy!


No comments: