Tuesday, October 04, 2016

SH Network Media: Your Branding Partner by shahroll




As salam, hello readers...

Masih belum mengantuk? Meh baca blog abam SH (nama pena dalam FB!) nak? hehe, dah pekena kopi keras tadi, mata agak segar terus walaupun tadi lepas dinner mata dah kuyu. Malam ni nak cerita ringkas je pasal business yang aku running sekarang.

Alhamdulillah, untuk business yang aku jalankan iaitu SH Network Media sekarang semakin baik. Baik dari segi penerimaan ilmu yang disampaikan oleh aku sendiri dalam bidang online, maksud aku pemasaran online.

Betul, aku memang nak lebih ramai usahawan kecil dan sederhana mantap dalam ilmu pemasaran online dengan mengetahui teknik asas sehingga ke teknik yang aku boleh panggil "Master" untuk meningkatkan awareness dan branding produk korang.

Kat bawah ni adalah review dari ramai-ramai client aku yang pernah personal coaching untuk meningkatkan brand beliau dalam online.

Usahawan dalam bidang beauty

Terima kasih atas review yang jujur yang ditulis melalui wall FB page SH Network Media. Aku menyediakan 3 platform untuk personal coach iaitu Blogging, FB Ads dan juga Instagram. Untuk usahawan baru nak berjinak dalam online market, sila cuba 3 platform ini dahulu. Serius, 3 dahulu. Baru boleh nak try medium yang lain bila dah power dalam 3 channel ni.

abam SH untuk sesi personal coach!

Suka minum kopi dan suka lepak dekat Starbucks bila ada client abam SH nak buat personal coach. Kopi+coaching is my fav place to be more interactive and generate more ideas come! Yes, true!

happy make money, guys!

enjoy






No comments: