Wednesday, June 01, 2016

Lamb Chop sejuk jadi hidangan? come on MURNI! by shahroll




As salam, hello readers...

Di seksyen 7 Shah Alam, aku dan wife sempat makan malam di Restoren Murni. Agak lama plan nak makan kat sini, disebabkan ramai yang bagi review makanan kat sini sedap-sedap. Aku pun nak juga try, betul ke sedap?

Restoren Murni ni canggih weh! Dari segi order makanan dan juga bayar bil. Kau orang duduk je, lepas tu pelayan amik order guna tablet pastu makanan sampai! less then 15 minit gak la.

Lepas tu, bila kau dah habis makan, tak payah pergi kaunter. Ada pelayan yang bawa beg duit dengan tablet gak, dengan siap resit.

cool kan?

Aku try makan Nasi Goreng Raja Lamb Chop. Nasi goreng dia biasa je. Lamb Chop pun sejuk. Nak kata best, tak juga. Cuma air dia bernama I LOVE YOU je bagi aku, best.

Mungkin kena repeat makan di HQ dia kat SS2. Kata member aku, area Shah Alam punya makanan, tak berapa nak best *dia komen dalam FB aku, masa aku check-in* HAHA!

not bad...

enjoy!



No comments: