Monday, May 30, 2016

De Carmella: Jom tambah koleksi baju raya 2016 bersama De Carmella by shahroll




As salam, hello readers...

Tak sampai seminggu lagi, umat Islam seluruh dunia bakal menyambut bulan Ramadhan Al-Mubarak yang mana, setiap tahun bulan ini ditunggu-tunggu kerana kelebihan dan keberkatannya di dalam ibadah seseorang muslim. Alhamdulillah, jika berkesempatan bertemu dengan bulan puasa tahun ini akan jatuh pada tarikh 06/06/2016, cantik kan?

*Raiser & Kenniff*

Ok lah, belum pun masuk bulan puasa, pelbagai promosi sedang rancak berjalan baik dari online mahupun offline. Tidak terkecuali pakaian dan aksesori wanita yang semestinya menyajikan pelbagai aneka fesyen yang menarik hati para pelanggan.

Aku nak memperkenalkan kepada semua pembaca shahrulhairy dot com, De Carmella : Muslimah Fashion and Beauty!


De Carmella

Banyak pilihan baju kurung, mini kurung, blouse, tunic dan juga jubah dapat dilihat dalam instagram De Carmella bagi mereka mencari keselesaan dan juga suka dengan membeli online. Bertempat di Ipoh, mereka mempunyai kedai fizikal di Sapphire Exclusive di Ipoh, Perak.


antara baju yang ada di De Carmella

De Carmella menawarkan rekaan fesyen yang terkini dan sesuai untuk golongan muda dan pertengahan. Bagi mereka yang suka pada minimalist, De Carmella menonjolkan rekaan yang simple tetapi menarik (seperti di atas)



enjoy!


No comments: