Friday, December 11, 2015

Zarraz Paramedical Malaysia: Revolusi penjagaan kulit muka?




Bila sebut tentang kecantikkan, lebih-lebih lagi penjagaan kulit muka,pasti ramai yang binggung nak pilih mana satu produk yang betul-betul berkualiti dan halal. Biar aku selesaikan masalah korang dengan memperkenalkan satu produk Malaysia iaitu Zarraz Paramedical yang khusus dalam penjagaan kulit.


Siapa mereka?
Mengenali sebuah brand baru, perlu kenal siapa pemilik perniagaan ni kan? Ok, jom aku kenalkan dulu siapakah pemilik perniagaan Zarraz Paramedical.

Zarraz Paramedical merupakan produk penjagaan kulit buatan Malaysia yang dihasilkan 100% menggunakan bahan-bahan alami seperti White Lily, Apple Stem Cell, Freesia, Frangipany, Peppermint dan Rosemary. Produk-produk Zarraz Paramedical terbukti sangat berkesan untuk penjagaan, pencegahan dan rawatan kulit kerana ia dihasilkan menggunakan teknologi nano dan bahan-bahan alami yang berkualiti tinggi.
Ramai diluar sana yang ingin merawat masalah kulit tetapi malah menggunakan produk penjagaan kulit yang mengandungi  bahan kimia berbahaya yang boleh merosakkan kulit. Selain itu masih ramai yang menggunakan produk penjagaan kulit yang tidak mendapatkan pengiktirafan halal yang sah dan lebih parah lagi mengandungi gelatin babi.
Oleh sebab itu Zarraz Paramedical tampil memberi penyelesaian dengan menawarkan produk penjagaan kulit yang berkualiti, suci, halal dan selamat digunakan. Produk Zarraz Paramedical boleh digunakan tanpa was-was kerana telah diluluskan oleh KKM (Jabatan Kesihatan Malaysia), disahkan Halal oleh JAKIM (Jabatan Kemajuan Islam Malaysia), mendapat pengiktirafan GMP (Good Manufacturing Practice) dan dikilangkan sepenuhnya di Malaysia.

Owner Zarraz Malaysia

Zarraz Paramedical tampil dengan beberapa line-up produk yang boleh anda lihat di senarai produk Zarraz Malaysia. Terdapat 10 jenis produk iaitu, Calming Cleanser Rose, Calming Cleansing Milk, Firming Cleanser dan berbagai lagi boleh dilihat di senarai produk ya?


Masalah kulit memang satu masalah yang sukar untuk ditangani. Kulit wajah seringkali menjadi mangsa jerawat dan jeragat. Oleh kerana kulit wajah yang kerap terdedah dengan persekitaran berhabuk, toksik dan berdebu menjadikan kulit kita menjadi kusam dan tidak bermaya.

Faktor lain juga turut menyumbang kepada gejala yang tidak sihat kepada kulit wajah.

Jika ada masalah, boleh cuba menggunakan Zarraz Malaysia!

In Shaa Allah, dengan izin-Nya.




No comments: