Tuesday, March 04, 2014

Blogger positif denggi? by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, dapat jugak aku update sikit pasal aku. Kenapa dengan aku? Ada pape yang terok gila ke sepanjang aku tak update blog?

YE ADA!

Aku masuk Hospital sebab positif denggi!

sakit betul mende ni cucuk kat tangan.. huh!!

Dan itu bukan cerita utama. Banyak kerja-kerja utama aku yang tertangguh disebabkan, ulang-alik aku ke Klinik Kesihatan UiTM dan Hospital disebabkan beberapa penyakit.

Bermula dengan kepanasan suhu badan yang mendadak (Sabtu: 22/2) pastu pening kepala yang terok dan muntah-muntah. Allah, memang terduduk dan lunyai masa tu!

Aku dimasukkan ke Hospital selama 2 hari di Hospital Besar Klang. 1st time aku masuk dalam wad dan rasa "seronok" juga walaupun tak lama. Tapi aku jenis mudah bosan sebab tak boleh nak buat kerja, tak macam kat rumah kan?

Now, aku dah keluar wad dan dibekalkan cuti selama 11 hari. Aku akan bekerja balik pada 11/3/2014 dan aku pasti, kat pejabat banyak gila la kerja sedang "menunggu"...

Redho~...


No comments: