Wednesday, October 30, 2013

Berniaga KAPIT COKLAT & PEANUT BUTTER paling laris! sedap dan rapuh!! by shahroll




As salam, hello readers...

Pertemuan aku dengan kawan sekolah lama, membawa aku ke satu perniagaan makanan yang lain. Anda dah tahu yang aku menjual Kerepek Pisang Tanduk LCCT yang diusahakan oleh mak aku kan? Now, aku mula mengorak langkah dengan menjual produk makanan yang lain pula.

Apa itu?

Kapit Coklat & Peanut Butter

Kueh kapit antara kueh tradisional yang dulunya tiada perasa seperti coklat, peanut butter, oren, strawberi, pandan dan lain-lain perasa lagi. Dengan meng-inovasikan makanan ini dapat dikomersilkan seperti sekarang

yang aku jual: Peanut Butter & Coklat

Gambar diatas semasa aku buat sesi "tester" untuk rakan-rakan, dan ramai yang mengatakan coklat lebih sedap! Ok lah, sesiapa pun akan kata coklat lagi sedap dari peanut butter. Masing-masing punya selera kan? Tapi aku ada stock untuk kapit peanut butter juga.

Kapit Coklat review

Harga sebalang (promosi) RM22 sahaja. Selepas harga promosi ni, harga normal adalah RM25. Promosi yang aku buat SAH sampai hujung bulan November ni. Cepat beli!! HEHE...

2 kotak Kapit Coklat & Peanut Butter 

Penghantaran PERCUMA di Klang dan Shah Alam ya! Kalau jauh sikit, aku caj per/kilometer lah (RM2). Dan, sesiapa yang nak jadi pengedar kueh kapit berperasa, boleh WhatsApps aku di: 012-3437359 (shahroll) juga boleh buat part-time business kepada pelajar-pelajar IPTA atau IPTS!

enjoy!


No comments: