Sunday, May 05, 2019

Satay VIP untuk tempahan raya 2019? by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, dapat juga meng-update blog shahrulhairy.com ni walaupun sendu-sendu nak update, aku tetap nak update sebab blog ni dah lama jadi tempat aku meluahkan idea dan pendapat waima tentang bisnes aku dari dulu sampai la sekarang.

Bisnes terbaru aku, walaupun dah setahun aku cuba bangunkan iaitu brand SATAY VIP yang aku develop pada 3 Feb 2018. Alhamdulillah, pet projek aku mendapat sambutan dari mereka yang sentiasa mencari rasa satay yang sedap dan terbaik!


TEMPAHAN LIVE GRILL SATAY VIP

Dengan kerjasama antara SATAY VIP dan mereka yang pakar dalam perihal satay dan industri satay, jenama SATAY VIP terus memecut laju walaupun setahun jagung dalam "line satay" ini. Aku juga yakin dengan potensi bisnes satay setelah melihat pasaran Malaysia yang tidak lekang dengan pelbagai pilihan makanan termasuk bisnes satay.

Tempahan untuk open house dibuka sekarang dan SATAY VIP ke tempat anda samada di rumah, dewan atau di pejabat pada 12hb JUN 2019. Ingat ye, pada 12hb JUN 2019 kita mula livegrill satay. Sebelum tarikh tersebut, masih dalam mode cuti raya.

Tempahan satay boleh wasap di nombor 012-3437359 (shahroll)



Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak 1440H | 2019


No comments: