Wednesday, April 03, 2019

Online Marketing team | Mentoring & Coaching program by SH Network Media




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, dapat jugak kekuatan aku malam  ni nak update blog yang hampir 3 bulan tak ber-update. Syukur kepada Allah SWT dengan limpah kurnia, perniagaan SH Network Media juga semakin baik dan stabil, tapi kena improve sampai jadi Sdn Bhd la ye? Doakan aku ye?

Ok lah, simple short update, now aku dalam fasa transaksi meningkatkan perkhidmatan SH Network Media ke tahap seterusnya. Kalau dulu aku tumpu pada individu yang perlukan perkhidmatan seperti Online Marketing untuk business mereka, now aku lebarkan sayap untuk company kecil dan sederhana pula (Small Medium Enterprise company).

Boleh dengar apa yang aku sampaikan dalam Youtube channel aku kat bawah ni;




Kenapa aku mampu dan yakin dapat membimbing para pemilik bisnes untuk syarikat SME's? Ok aku listkan beberapa sebab kat bawah:

1) SH Network Media mempunyai pengalaman selama 4 tahun dalam membimbing pemilik bisnes dalam merancang, menyusun, mengatur strategi dalam Online Marketing. Ada yang dari jauh (remote) dan ada yang dekat di Shah Alam.

2) Antara yang terendah fees yang dikenakan untuk bisnes skala kecil. Ini dapat membantu pemilik bisnes untuk mengurangkan kos marketing dari segi pengambilan staff. Jika mampu berjimat, why not?

3) "Real Transparent case" adalah dimana, kami di SH Network Media tanpa berselindung dengan pemilik bisnes jika terdapat sebarang masalah atau tidak dapat mencapai sesuatu KPI. Ini adalah proses biasa dalam perkembangan bisnes dan kami membantu untuk membuat adjustment dan penambahbaikan semula.

4) Boleh lihat contoh report untuk anda menimbangkan penawaran program ini di sini: SH Network Media report


Terima kasih membaca update aku ya? Happy read! 

No comments: