Sunday, May 12, 2019

Sewaan khemah Pasir Gudang dan Johor Bahru terbaik by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah dah sampai ramadhan ke-7 kita hari ni (Ahad: 12 Mei 2019) dan bagaimana dengan puasa anda sehingga kini? Hope masih dalam mood ramadhan ye, jangan buka lagu raya lagi, haha!! OK lah, hari ni aku nak sembang pasal perkhidmatan sewaan khemah yang terbaik di sekitar Pasir Gudang dan Johor Bahru, siapa mereka?


TGV HOLDINGS SDN BHD

Syarikat penyedia sewaan khemah di Pasir Gudang dan Johor Bahru ini bukan asing lagi untuk masyarakat sekitarnya. Dengan bermula nama perusahaan khemah ini dengan nama NNS BEST dan selepas itu bertukar dengan nama TERAJU GLOBAL VENTURES dan akhirnya menjadi TGV HOLDINGS Sdn Bhd.


Walau apa pun namanya, perkhidmatan yang ditawarkan cukup memuaskan dengan harga sewaan yang berpatutan dan sesuai dengan keperluan majlis anda samada majlis perkahwinan, pertunangan, khatam Al-quran dan sebagainya.


Pakej sewaan khemah TGV Holdings menawarkan pakej Budget, Sederhana dan Lengkap seperti yang ditawarkan di dalam website mereka. Jika anda suka dengan khemah transparent (khemah lutsinar) mereka juga dapat menyediakan perkhidmatan tersebut. 

Siap boleh tambah (add-on) limpahan lampu Chandelier lagi! HEHE!


Pakej Khemah Lutsinar+ Lampu Chandelier



Majlis Korporat | Khemah oleh TGV Holdings Sdn Bhd

Selain dari majlis kecil dan sederhana besar, pihak TGV Holdings juga memberikan perkhidmatan sewaan dengan skala besar untuk majlis korporat seperti gambar diatas. Hanya nyatakan hasrat anda jenis khemah apa dan berapa anggaran audience anda, mereka boleh berikan nasihat dan pakej yang bersesuaian.


Pemasangan khemah di stadium JDT

Sekiranya anda berminat untuk menempah sewaan khemah dari TGV Holdings boleh hubungi nombor yang tertera diatas gambar atau anda boleh membuat tempahan melalui website mereka ya? 

Dengan pengalaman hampir 10 tahun dalam bidang penyediaan sewaan dan pembekalan khemah di Pasir Gudang dan Johor Bahru ini, sedikit sebanyak dapat melegakan hati anda dengan menempah sewa khemah dengan mereka.


Selamat berpuasa! =)


Hubungi mereka di:

FB page: TGV Holdings
Instagram: @tgvholdings



No comments: