Sunday, September 11, 2016

Mencari Wordpress Hosting yang terbaik?




Sebagai seorang blogger dan juga seorang usahawan online, pastinya aku menggunakan pelbagai medium untuk memastikan perniagaan online berjalan dengan lancar. Setiap perniagaan online, memerlukan sokongan yang padu dari pihak penyedia hosting.

Jika platform untuk membina website atau blog menggunakan based Wordpress+Hosting dari pihak LittleBizzy, pelbagai faedah yang dapati dari mereka.


tentang LittleBizzy

Mereka memfokuskan terhadap fast loading website yang menggunakan platform Wordpress/Woocommerce yang mana, memberikan pengalaman yang baik kepada pelanggan dan bakal pelanggan yang melayari website perniagaan yang dijalankan. Selain itu, ianya juga memberikan best result untuk Google ranking (Search Engine Optimization: SEO)

Perkhidmatan LittleBizzy juga memfokuskan terhadap kualiti server yang terbaik yang mana, data center berdekatan dengan targeted audience untuk memastikan fast loading bagi setiap website yang menggunakan perkhidmatan mereka. Bagi kelancaran itu, mereka menggunakan NginX, CloudFlare, dan versi terbaru dari PHP dan juga MYSQL.

COUPON: "shahrulhairy" = $20 off SSL setup

perkhidmatan LittleBizzy

Untuk mereka yang menjalankan perniagaan online secara kecil-kecilan atau sederhana, boleh menggunakan perkhidmatan mereka dan jika ada sebarang pertanyaan mengenai capaian website pantas, boleh meminta khidmat nasihat mereka secara PERCUMA!

Jika memerlukan website yang ada SSL, kupon diatas boleh anda tebus dengan mereka dan dapat $20 diskaun!

Post entry ini ditaja sepenuhnya oleh LittleBizzy, penyedia hosting terbaik dunia.

What you waiting for? =)




No comments: