Saturday, August 13, 2016

Zenfone Go ASUS by shahroll




As salam, hello readers...

Semalam sempat aku pergi ke Plaza Alam Sentral, Shah Alam untuk membeli sebuah smartphone yang bajet. Dalam bajet-bajet pun, aku nak spec yang tinggi juga utnuk aku baut kerja-kerja kemaskini media sosial yang aku jaga brand company.

Sebelum tu aku dah usha-usha Zenfone Go sebelum beli. Harga yang mampu milik sebab bawah RM700. Aku beli set original ni berharga RM600 sahaja.

Zenfone Go ASUS

Belajar sikit-sikit pasal short-cut key untuk ASUS ni, then aku pun terus beli. Memory tak dapat free, tu kena tambah. Dia bagi free casing dengan screen protector sahaja. HEHE!

Alhamdulillah, dapatlah aku guna untuk buat kerja dan paling penting, untuk menghubungi mereka yang tersayang. =)

enjoy!






No comments: