Monday, May 23, 2016

Kelas Blogging dan Pengurusan Media Sosial oleh SH Network Media by shahroll




As salam, hello readers....

Alhamdulillah, kelas blogging dan pengurusan media sosial mendapat respon yang baik dari rakyat Facebook yang rata-rata mahu mendapatkan perkhidmatan SH Network Media sebagai mentor mereka dalam berbisnes online. tak lupa juga kepada rakan-rakan blogger yang promote di wall masing-masing tentang adanya kelas ini.

Terima kasih juga mereka yang sudi share dan like post-post aku di wall FB.

i'm your branding partner!

Kenapa business owner kena tahu part marketing?
1) pemilik perniagaan perlu tahu selok-belok taktikal marketing yang relevan pada masa sekarang. Cukupkah dengan publish di newspaper atau iklan di TV sudah mencukupi? itu yang ada modal besar, tetapi kalau modal yang kecil atau sederhana, mungkin berbeza cara marketingnya.

2) kena tahu semua channel marketing yang ada dalam online selain dari facebook, Instagram dan juga twitter?

3) bila semua part marketing diterokai, baru boleh lihat medium yang mana memberikan ROI yang tinggi (Return Of investment) untuk perniagaan anda.


4) Bajet marketing mesti 50% belanja dari keuntungan perniagaan dan konsisten!

Untuk itu, aku sememangnya membuka kelas private coaching untuk business owner membuat langkah membina jenama di online!

Details adalah seperti dibawah;
KELAS BLOGGINGKelas blogging yang dianjurkan oleh SH Network Media meliputi pengajaran untuk modul-modul seperti dibawah:- 
1) Website & blog, apakah perbezaannya?2) Kegunaan Blog dalam jualan online?3) Theme atau layout yang sesuai untuk bisnes4) Apa itu SEO dan juga Google Index?
WA: 012-3437359 (SH)
"take action now!!"




No comments: