Saturday, January 23, 2016

Ada masalah dengan brand? Jom ke OneKliks Solution Sdn Bhd




As salam, hello readers...

Menjalankan sesebuah perniagaan sangat mudah. Aku akui akan hal itu tetapi untuk memperkenalkan produk yang kita niagakan itu, bukan lah semudah ABC yang kita sangka. Aku dulu pun berfikiran macam tu jugak. Develop biz arini, esok dah boleh jual produk? NO!!

Sebab tu aku nak introduce kat korang dengan company OneKliks Solution Sdn Bhd. Mereka adalah pakar dalam bidang penjenamaan (branding) meliputi aspek produk design, membuat website dan fotograpi & cinematograpi

OneKliks Solution Sdn Bhd

Siapa orang kuat di belakang OneKliks ni?

Nak kenal owner dia? Ok, aku telah mendapat jemputan semasa pembukaan pejabat (office warming) di Kota Kemuning, Shah Alam. Alamat pejabat urusan aku letak kat bawah post entry ni k? Orang yang bertanggungjawab menjalankan OneKliks adalah;


Boleh klik nama beliau untuk stalker post-post ilmiah beliau. Masa aku datang ke sana, memang ramai orang yang datang. Tak kurang juga mereka yang datang untuk mendapatkan perkhidmatan yang mereka sediakan. Gambar diatas Puan Wanda sedang mendengar untuk revamp kembali produk mereka iaitu susu kambing.

Mereka nak tukar packaging dan juga susun atur (layout) design pada kotak produk mereka. Inilah yang aku katakan tadi, mereka memang pakar dalam part packaging dan branding ni.

Dan, mereka nak pasarkan produk tu ke China! WOHOOO...

Azri Ibnu Mohamad (photographer)

Aku pernah lihat behind the scene untuk shoot brownies bersama Azri. Dia seorang fotograper yang murah dengan senyuman dan juga saranan untuk menghasilkan foto-foto yang berkualiti untuk business korang. Andaikata korang nak shoot produk, aku memang syorkan buat dengan OneKliks sebab adanya saudara Azri.

Stalker FB beliau untuk tengok aktiviti-aktiviti di belakang tabir penghasilan sesuatu gambar untuk kegunaan business.

OneKliks Solution your onestop center for business!!

Kalau korang rasa perlu untuk mendapatkan khidmat nasihat (PERCUMA je!) dan juga perkhidmatan (yang ni kena la bayar!) yang disediakan oleh mereka, boleh berkunjung di pejabat urusan OneKliks Solution seperti alamat dibawah;

No 8-1, Jalan Anggerik Aranda BH 31/BH, Seksyen 31, Kota Kemuning, 40460 Shah Alam, Malaysia


enjoy!




No comments: