Thursday, January 21, 2016

3 hari lepas kahwin, buat apa? by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, baru sempat nak update blog shahrulhairydotcom. ku dah cerita pasal pernikahan aku kan? Now aku cerita sikit lepas kahwin aritu. Aku stay kat rumah mak mertua aku di Serendah untuk 1 minggu. Aku suka dengan persekitaran baru dan keluarga baru aku kat sana. Klang ke Serendah pun ambil masa 1 jam setengah sahaja menggunakan laluan NKVE highway.

Ke rumah kawan-kawan isteri

Ada ramai kawan isteri yang selamat melahirkan anak pertama, Alhamdulillah dan tahniah diucapkan. aku pun tak melepaskan peluang untuk chakk chakk dengan anak dorang. 1st sekali ke rumah Afif, then kedua ke rumah Lala. Sorang lagi tu tak sempat disebabkan masalah tertentu.

aku agak kekok, nampak sangat eh??

Disebabkan aku tak berapa pandai pegang baby, aku pun suruh isteri aku je yang pegang. Aku chakk chakk dari tepi je (sedehh!) tapi takpe lah, nanti kalau jadi apa-apa susah pulak kan. Nanti aku belajar teknik pegang baby dengan betul. HEHE!!

Aku lupa la nama baby yang pakai baju merah ni. Tersama pulak dengan aku pakai kaler sama, HAHA!. Tapi ni baby perempuan.


enjoy!




2 comments:

Unknown said...

ooo... baru kahwin rupanya.. Selamat Pengantin Baru.. :-)

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Jambu Batu:

Terima kasih tuan, ya saya bari berkahwin bulan lepas. Doakan saya dan isteri menjadi keluarga sakinah ya =)