Thursday, December 03, 2015

Pakej kawin murah 2016? lihat disini!! by shahroll




As salam, hello readers...

Korang sedang carik pakej murah untuk hari besar korang eh? Tak salah tempat! Sebab aku buka pakej murah untuk majlis perkahwinan korang untuk tahun 2016 nanti. Tapi nanti dulu, pakej aku bermula pada bulan 3 (Mac) disebabkan aku akan membuat majlis bertandang pada bulan Feb 2016!


tahniah aku ucapkan!

Pakej yang ditawarkan oleh SH iMAGE Production adalah seperti untuk majlis akad nikah, majlis bersanding, majlis bertandang dan juga majlis berinai. Semuanya aku dah listkan harga bermula dari RM899 sahaja!

Dan lebih menggila, aku bagi 10% diskaun untuk korang tempah awal. Bila awalnya? Macam majlis korang bulan April, tapi bulan Mac dah start booking service. Cam tulah kiranya.

Untuk pakej jumbo (akad nikah+sanding) atau (bersanding+bertandang) kalau korang kenalkan kat aku 1 orang client lagi, aku boleh bagi diskaun 10% lagi dari harga pakej! Gila kan? Mana ada jurugambar segila ni bagi harga. HEHE!

Ada apa-apa pertanyaan, please direct WhatsApps: 012-3437359 (shahroll) untuk memudahkan aku berinteraksi dengan korang, k?

enjoy!




No comments: