Wednesday, December 16, 2015

Mana nak cari jurugambar dan team promosi dalam satu masa? by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah SWT dan Nabi Muhammad SAW, penutup segala nabi-nabi dan semua pembaca yang aku kasihi. Terima kasih membaca dikala orang lain dah tidur saat ni. Dah 12.30 pagi kan, mana orang tak tidur? hehe!

Ok, just simple story aku nak bagitahu korang. Aku mempunyai kemahiran dalam mengambil gambar dan membuat promosi dalam media sosial. 

Aku saja nak khabar dan beritahu semula tentang kerja-kerja ini, disebabkan ada yang call bertanyakan perkhidmatan yang aku berikan.

Photographer+Social Media Marketing specialist

Aku berikan pakej 2 in 1 sekali untuk edisi 2016. Katakan korang ada produk untuk di shoot, then nak buat sekali promosi. Kita boleh seat down untuk compile benda ni untuk buat serentak. Kiranya, walaupun task berbeza, kita bagi harga jumbo. Aku akan bagi custom price, yang bersesuaian dengan tahap bajet korang.

Contoh;
Buat produk makanan, then tak ada gambar. Boleh buat shooting gambar makanan tu. Siap editing semualah. Then, mesti nak marketkan produk tu. So aku buat review pula dan sebarkan dalam social media yang aku ada. Semuanya berbentuk natural update.

Kalau korang berminat, boleh email kan di shahrollphoto@gmail.com atau WA: 012-3437359 (shahroll)

enjoy!




No comments: