Tuesday, October 27, 2015

Selfie bersama Menteri KPT, Dato Idris Jusoh by shahroll




As salam, hello readers...

How are you? Aku harap korang sentiasa sihat dan selalu dibawah lindungan-Nya. Alhamdulillah, jerebu pun semakin menipis nampaknya. Syukur dan syukur kepada Allah SWT yang memberikan kesempatan demi kesempatan yang berpanjangan terhadap umat ini.

Ok, cerita selfie ye. Ermm, lama dah ni, minggu lepas punya event. Tapi ok lah eh, aku share gak dalam blog ni. Sebab? bukan semua readers aku adalah rakan aku di Facebook kan? so kat medium ni lah korang akan usha-usha aktiviti aku, ye dak? HEHE!

Event Trans4U UiTM

Event ni berlangsung di Dewan Agung Tuanku Cansellor (DATC) dan dirasmikan oleh menteri KPT iaitu Dato' Seri Idris Jusoh. Aku ada typical minded dengan menteri-menteri ni bila bagi ucapan/perasmian rasmi cam ni. Apa yang aku fikir, mesti bosan gila apa dia nak cakap.

Yelah, sebab pakai teks kan. Tapi DIJ best pula aku dengar, pandai bermain dengan nada dan crowd yang ada. Tak mencerminkan menteri yang bosan. Keep it up DIJ!

thanks Dato Seri Idris Jusoh! Very sporting!

Trans4U UiTM


enjoy!



No comments: