Sunday, October 04, 2015

OST Hello Mr. Perfect: Sorry Sorry Sayangku by Nomad




As salam, hello readers...

Slot Akasia now dah tayangkan drama adaptasi dari novel popular, Hello Mr. Perfect yang di lakonkan oleh heronya, Fattah Amin dan pelakon wanita baru, Nur Ruhainies. Apa yang aku suka dengan drama ni, selain dari plot adaptasi, produksi A.Aida Production dengan berani membawa muka baru dalam industri hiburan.

Ini baik untuk kepelbagaian muka-muka yang dah selalu sangat kita nampak dan lihat. Thumbs up!

Hello Mr.Perfect

Fattah Amin pun dah semakin best dan OK berlakon. Tak macam memula dia berlakon dalam slot Akasia juga, Playboy itu suami aku (PISA). Bangkit dari kesilapan dan teguran lalu, menghasilkan apa yang ada sekarang. Great Fattah!

Dan untuk heroin, Nur Ruhainies selamat maju jaya diucapkan dalam industri. Memiliki wajah mirip Nora Danish, tidak salah kalau aku katakan, kalau kena dengan cara, boleh pergi jauh. Wajah dah ada, lakonan pun boleh tahan. Good luck k?

Jom layan OST dari Nomad, Sorry Sorry Sayangku


Hello hello Mr Perfect
Siapakah kau? Cantikkah kau?
Perfect-kah mu untuk menjadi kekasihku
Namun ku tidak pernah mengalah
Tetap juga mahu bersama dengan aku
Akhirnya aku mula sedar
Yang aku mula menyintai mu
Tetapi disaat itu kau telah pergi

Dimanakah kau sayang
Puas ku mencari dirimu
Merajukkah kau dengan aku
Maafkahlah aku

Sorry Sorry Sayangku,
Love You
Sorry Sorry Sayangku
I Miss You
Sorry Sorry Sayangku
Kembalilah dikau kepadaku

Sorry Sorry Sayangku 
I Hate You
Sorry Sorry Sayangku
I dont trust you
Sorry Sorry Sayangku 
Kerna dulu ku mengkhianati dirimu

Maafkanlah aku sayang
Aku mengaku selalu curang
Selalu menyakiti hatimu
Selalu mencari salahmu
Ku tidak pernah menghargai kasih sayangmu
Namun kini segalanya telah terjawab
Baru ku tahu ku tidak boleh tanpamu
Dan sesungguhnya ku telah jatuh cinta denganmu

Dimanakah kau sayang
Puas ku mencari dirimu
Merajukkah kau dengan aku
Maafkahlah aku

***
Sorry Sorry Sayangku 
I Love You
Sorry Sorry Sayangku 
I Miss You
Sorry Sorry Sayangku 
Kembalilah dikau kepadaku

Sorry Sorry Sayangku 
I hate you
Sorry Sorry Sayangku 
I dont trust you
Sorry Sorry Sayangku 
Kerna dulu ku mengkhianati dirimu

Ulang ***

Kembalilah padaku





No comments: