Sunday, October 11, 2015

Ada apa dengan Wedding Gift?




Hadiah Perkahwinan


Pernah tak korang terfikir, apa aku nak bagi pada kawan-kawan aku masa majlis perkahwinan nanti? Pernah? sebelum majlis, ada banyak idea-idea nak bagi kacang dalam botol lah, coklat dalam bekas love lah tapi bila masa dah sampai, semua berkecamuk!

Ini disebabkan kita sibuk dengan persiapan yang lain. Kita lupa yang hadiah perkahwinan atau wedding gift ini juga bermakna pada tetamu yang datang meraikan hari besar kita tak kira kawan-kawan, sanak-saudara dan lain-lain jemputan yang kita jemput.

Wedding Gift

Tak kira perkahwinan bangsa apa, wedding gift ni memang dah jadi "common sense" untuk kita beri pada tetamu kita. Aku kira-kira, bajet untuk memberikan hadiah kecil-kecilan ini bergantung kepada size jemputan yang diberikan dan spesifik tetamu yang datang.

Your Wedding Treats adalah sebuah website shopping online yang korang boleh try tengok untuk membuat persiapan majlis perkahwinan nanti. Ada banyak items yang menarik dan cantik sesuai dijadikan hadiah.

paparan muka Your Wedding Treats website

Jika korang mempunyai idea-idea yang lain untuk di realisasikan semasa majlis perkahwinan, boleh berurusan dengan Your Wedding Treats berbincang apa keperluan yang korang mahukan untuk wedding gift korang. Mereka sedia membantu bagi merealisasikan hasrat dan impian yang diidamkan!

Facebook page: Your Wedding Treats


enjoy!






No comments: