Saturday, September 12, 2015

SEO blog klangselangor masih padu! by shahroll




As salam, hello readers...

Sebut pasal SEO, aku bukan seorang yang pakar sangat. Cukup limited ilmu yang aku ada sebenarnya, tapi satu je aku pegang. Ada ilmu sikit, aku buat dan share. Ulang sampai rasa dah jemu then cari ilmu lain yang dapat boost up kita punya skills. Itu je aku pegang sampai ke hari ni.

SEO untuk Klangselangor blog

Untuk blog klangselangor, aku tak berapa update sangat, tapi content is there. Memang aku nak tengok niche "negeri" ni boleh pergi ke tidak. Dan YES, ianya berhasil sebab aku dapat trace apa yang orang cari di Selangor (khusus)

Blog shahrulhairydotcom niche lifestyle, photography dan business asalnya. Tapi bila dah switch more to personal things (daily diary katanya!) memang pelbagai-bagai keywords yang dapat. HEHE!!

Ok guys! selamat berhujung minggu.

enjoy!




No comments: