Saturday, February 15, 2014

#SejoliGalaNight great ever screening movie @ eCurve Damansara by shahroll




As salam, hello readers...

HAVOC! itu yang terpacul dari mulut aku bila sampai je kat eCurve sebab ramai gila fans, crews, media dan blogger nan-hado cam aku ni datang memeriahkan suasana. Dah menempuh jammed plus hujan area KDU, memang double like la kan? Aku sampai on-time dan terserempak sekali dengan Azad Jasmin dengan kawan dia. Next, aku collect tiket di table counter

BIG THANKS kepada Grand Brilliance yang sudi jemput aku ke majlis gala untuk filem SEJOLI arahan saudara Osman Ali yang terkenal dengan naskah-naskah filem yang bermutu lagi meletop serta pecah panggung! Adakah SEJOLI senasib dengan OMBAK RINDU kutipan? tunggu dan lihat!

SEJOLI: MISI CANTAS CINTA

Dibarisi pelakon popular dan berkaliber seperti Remy Ishak, Bront Palarae, Izara Aishah, Maya Karin, Azad Jasmin dan Dira Abu Zahar. Sebanyak 3 hall pawagam dibuka kerana kebanjiran peminat dan penaja Inner Shine yang begitu ramai sekali kehadirannya. Luar biasa!

Rakan-rakan artis juga datang memberikan sokongan padu terhadap filem Melayu tempatan seperti Datin Paduka Ummi Aida, Karl Shafek, Wak Doyok, Yana Shamsuddin, Mat Saja dan lain-lain lagi. HAVOC!

Menghancurkan sebuah perkahwinan, berjayakan mereka?

Tunggu post entry akan datang!

sempat lagi ber-selfie dengan Tuan Pengarah, Osman Ali yaw!


No comments: