Saturday, February 15, 2014

Pisang Tanduk mentah kekurangan stock!! by shahroll




As salam, hello readers...

Projek minggu ni (Sabtu & Ahad) merupakan paling sibuk sekali dalam sejarah pengeluaran kerepek pisang Laila Crispy Chips & Taste (LCCT). Ini disebabkan kerepek pisang keluaran kami mendapat permintaan korporat untuk majlis mereka nanti. Alhamdulillah.

bekalan pisang mentah dari Pasar Besar Klang

Baru dapat 42 kilogram dan masih kekurangan 128 kilogram untuk menghasilkan 500 pack kerepek pisang LCCT. Beberapa contact person aku dah called dan booked terus dari mereka jika pisang mentah sudah ada. Peniaga dari Sabak Bernam aku juga cari.

My friend offer this kind solution! yeahhh!

Memang aku dah lama fikir camtu. Sewa kebun orang lain dan tanam KHAS untuk pisang tanduk atau Pisang Lang pun boleh. So, bekalan aku tak akan putus, Insyaallah. Cumanya belum sampai tahap untuk expand ke arah itu (macam dah boleh je sekarang ni kan?)

*Alhamdulillah. Terima kasih Ya Rabb!*

Semoga kami lalui dengan cekal dan tabah!
Majulah LCCT untuk negara.. hammboih!

Jika korang pembekal pisang mentah, JANGAN SEGAN SEGAN CALL AKU di talian 0123437359 ya? Thanks guys!

enjoy!


No comments: