Thursday, December 26, 2013

Perkhidmatan Suntingan VideoClip dalam Sony Vegas by shahroll




As salam, hello readers...

Hai korang! Alhamdulillah, lepas aku siapkan kerja editing dalam Sony Vegas untuk slideshow gambar perkahwinan Daus dan Nisa setelah komputer aku di format dan install kembali Sony Vegas 10 aku. Dengan "nafas" yang baru, aku mula membuat template yang baru juga. Alhamdulillah, selesai satu kerja...

Aku nak mulakan business baru...

Bisnes apa tu?

Gambar Ihsan: 

Aku dah lama menggunakan Sony Vegas dan aku nak berikan perkhidmatan editing video/gambar yang anda diluar sana mahu di sunting dalam bentuk slideshow dan ditambah dengan lagu-lagu pilihan anda sendiri. Jika punyai video, boleh juga aku edit kan. Secara ringkasnya;

1) Jika ada footage video untuk majlis perkahwinan ke khatan ke, Anniversary ke boleh minta pada aku untuk di edit yang tak lebih dari 20 minit atau...

2) Punyai koleksi gambar (seperti event diatas) untuk aku edit yang tak lebih dari 10 minit

Hasil kerja macam mana? Bagus ke?

Anda boleh melihat koleksi editing aku dari awal hingga yang terkini. Link video seperti dibawah;


Sekiranya anda berminat dengan services yang diberikan, boleh hubungi terus di talian 012-3437359 (WhatsApps pon OK) atau email di shahrollphoto@gmail.com

Harga? AFFORDABLE for all! =)

enjoy!


No comments: