Wednesday, November 13, 2013

Esok Interview? Ok, I'm ready! by shahroll




As salam, hello readers...

PEH! agak lama meninggalkan blog aku ni. Maaf la ye, bukan nak "diva" sangat la kan, but sejak kebelakangan ni aku sibuk sikit dengan "dunia realiti". Kalau korang baca balik post-post sebelum ni, korang fahamlah eh? HAHA! Korang sehat tak?

Kepada yang ambil SPM, all the best aku ucapkan. Mana yang nak kawin lagi tu, aku ucapkan tahniah jugak lah! haha...

Blog ini akan "terabai" seketika memberi laluan kerja-kerja memproses custom album perkahwinan yang aku shoot tempoh hari. Ada 3 buah custom album yang perlu aku siapkan dalam masa terdekat ni. Semoga berjalan lancar dan dimudahkan Allah S.W.T aminn....

Dan, esok juga aku akan pergi ke Pendaftar UiTM untuk sesi temuduga kenaikan pangkat ke gred 22. Alhamdulillah, kali ini dipanggil lagi setelah pada tahun 2011 aku hanya menjadi calon simpanan saja. Kali ini? aku buat yang terbaik lagi dari yang lepas!

Naik Pangkat a.k.a Promotion imagination? HAHA!!

Aku difahamkan seramai 37 orang calon untuk sesi temuduga esok. Aku serahkan bulat-bulat kepada Allah S.W.T untuk menentukan untung nasib. Bagi aku, jika kenaikkan pangkat itu lebih baik dari sekarang, Kau permudahkan lah Ya Rabb. Jika kenaikkan pangkat itu menyusahkan aku kelak, Kau berikan lah petunjukmu Ya Rabb.....

Aku hanya mencuba. Kepada calon lain, aku rasa korang juga mempunyai harapan yang baik =)

"Besar pangkat, maka besar juga lah amanah dan tanggungjawab" - SH

enjoy!


No comments: