Thursday, August 22, 2013

Officially 26 years old? by shahroll




As salam, hello readers...

Pertamanya, syukur kepada Allah S.W.T yang masih mengizinkan aku hidup dan bernyawa sehingga umur mencecah 26 tahun ni. Alhamdulillah, bertambah setahun lagi usia aku yang sedang menginjak ke alam "dewasa tua". Sebab, umur atas 25 tahun dah dikira dewasa tua ok?

Ok lah, semakin matang? HAHA!

Terima kasih pada yang WISH besday aku di dalam Facebook ya? terima kasih juga kepada orang-orang yang INGAT tarikh lahir aku ni walaupun aku dah "hide" date tu dalam FB. Sekali aku tengok tak ter-hide la pulak! dangggg... rupanya ramai lagi yang sama tarikh lahir aku dalam friendlist FB. HUHU! *exited!*

Apa yang aku ingin capai untuk umur 26 tahun?

#1- Mencuba pelbagai perniagaan yang baru, yang masih banyak belum diteroka. Perniagaan yang masih berlegar-legar dalam minda aku, Bakso atau Ikan Bakar?

#2- Teruskan agenda yang sedia ada macam tugas seorang blogger official dan tak official, photographer sambilan, tenaga pengajar di Kolej Komuniti dan lain-lain project based on contract.

#3- Mungkin nak berkahwin? Bertunang? Ok, itu sama-sama kita tunggu! hehe..

#4- Ingin memiliki sebuah rumah sederhana walaupun harga rumah semakin gila sekarang ni. Insyaallah, rezki Allah luas!

#5- Memantapkan diri dengan ilmu-ilmu agama (Insyaallah), ilmu-ilmu kehidupan dan sebagainya (janji bukan ilmu sesat/hitam)

#6- Menjadi anak/abang/kawan/kekasih/masyarakat yang berguna pada bangsa, agama dan yang terpenting kepada negara, Malaysia!

#7- Kumpulkan wang sebanyak RM30,000 dalam masa setahun! tiada yang mustahil!

Lain-lain?

nak ni... 

dan ini!! hahahah....

enjoy!


4 comments:

Unknown said...

Happy bezday to u bro....

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

HF:

Thank you bro Hazman! =)

Cikgu Aini said...

Happy belated birthday SH!!... eh... junior rupenye... akak doakan moge terlaksana semua wishlist tu... all the best!!...

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Cikgu Aini:

Thanks Cikgu! aminn... semoga cikgu pon sama juga... =)