Sunday, July 07, 2013

Seminar 2: BEL 313 @ UiTM Puncak Alam by shahroll




As salam, hello readers...

Setiap hari Ahad adalah hari untuk orang bersuka ria. Tak terlepas juga aku. Tapi aku bersuka-ria dalam kelas. Macam aku tulis dalam post lepas, pasal Blended Learning. Walaupun aku bercampur dengan pelajar BL, aku mendapat pengalaman belajar yang baru dengan mereka.

Walaupun seminar pertama agak "blurr" sikit.

Setiap kali pertemuan dalam kelas dipanggil "seminar" dan setiap seminar hanya berlangsung 2 jam saja. Macam aku, start 8.35pagi dan habis 10.35pagi. Senang je kan?

Apa yang diajar dalam 2 jam tu?

bangunan tertinggi di sini: FTP!
credit to: Lurvians blog

Basically, 2 jam bukan pengajaran yang berlansung. Belajar melalui iClass. Dalam iClass kehadiran dikira dari bentuk "posting" di dalam iClass tu. Serupa macam bermain forum je.

Hari ni banyak membincangkan pasal assignment group dan individu. Assignment group aku bersama Kak Mariana, Ayu dan Kak Ieda. Dia nak 4 orang dalam group tu. Then, dalam seminar ke-5 dan 6 berlangsungnya forum dalam kelas dimana 2 orang akan menjadi pencadang dan 2 lagi pembangkang. Serupa macam BEL311 dulu.

Tajuk assignment individu aku dah dapat. Lecturer minta 500-850 patah perkataan! Opss! agak banyak ni. Dalam English pula tu. HEHE!

God bless to me!

enjoy.

No comments: