Monday, August 30, 2010

Preview: Best place to eat! Ayam Penyet AP by shahroll

Salam all! =D

Entry di pagi hari **wink**. Sebab aku dah agak banyak berehat di belah petang tadi, so mata aku agak fresh untill now =_=~. Welcome to my blog readers! Who the 1st time come here, glad to introduce this blog not specific to one topic (such as photography only) but, its about what happened in daily diary of Shahroll Photography, is it clear may be? =D

Ok, nie entry preview dulu, kiranya macam sneak pictures la macam selalu aku buat untuk entry wedding nyer foto. Menariknya, aku dah lama tak hapdet pasal wedding pon! Ya Allah, banyak sangat kot kerja sampai aku tak de masa nak UP tuk korang semua.. hehe =) Ada entry kat bawah nie untuk korang lepaskan gian gambar2 wedding yang aku amik k! 

Ayam Penyet AP! Cam best je nama tu kan.. haha~ actually aku dah makan ayam penyet nie sebelum aku makan kat restoren nie lagi, but kat restoren nie sooo delicious/sedap/mantap/tebabowww lah.. korang tak caya? pergi saja kat Seksyen 9 ( dekat2 dengan Plaza Massalam) kedai no.15 ( berdekatan dengan Mcd). Jelas? sila pakai garmin jika anda was2 ke Shah Alam. hehe~

Pictures time. Enjoy!

Super duper Ayam Penyet AP!

Model wannabe of Ayam Penyet AP! =_=

Again =_=

Nice decoration Ayam Penyet AP..

Eyriqazz daughter : Alisya part of model Ayam Penyet AP

My drink : Mocca! 

Nice aite? dont forget to follow up this entry! Banyak lagi aku nak cerita a.k.a panas line untuk korang nie.. ehhehe~ simpan tuk esok k? Enjoy.. salam.. =D

8 comments:

hamzah ian said...

ko ngan eryqaz duj dekat2 eyh?

sedap je mknnn.. kene pergi nih. hehehe

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Hamzah:

Tak lah.. aku dok Klang.. ueheu~
MMG SEDAP!! wajib ko datang and try ok.. ajak Geng UiA sekali.. =D

mizzura said...

owh kat sek 9 tu ada restoran ayam penyet?? ok saya akan cuba next time..sebab pernah makan kat bangi n ampang.. ayma penyet wong solo..sedap!

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Mizzura:

Salam Mizzura. 1st, thanx drop here and comment. yup! ada kat area seksyen 9. Then, berdepan dengan Plaza Massalam je.

Saya dah try another place, but yang nie lagiiiii sedap! =D

JAI said...

Aku dok klang gak..naper aku tak dapat rasa ayam penyet yet yet nie..huhuhu

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Abam Jai:

Tu lah, saya pon pelik nape abam Jejai yang hensem lagi macho tak dapat yet yet nie.. hermm.. **weird**..

May be Eyriqazz have the answer.. yeah!

aurikelsan said...

semua org makan ayam penyet je ke? xde org mkn lele penyet? kat situ femes gak dgn lele penyet & sup buntut huhuhu

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Aurikelsan:

yup! ada.. Lele a.k.a ikan keli Penyet ada juga. Selain ayam, daging penyet, tahu goreng+tempe juga ada bagi. Sup2 xde sebab dah terlalu banyak dengan makanan.. =D