Sunday, August 29, 2010

HTML more easily than the mathematical!! by shahroll

Salam all! =D


3.54 petang. Aku still tak siapkan kerja2 HTML code aku. Nie lah padahnya kalau dulu tak belajar programming, terkial2 aku nak paham bahasa HTML nie, ehehehe. Memula memang la susah, but kalau dh "ketagih", korang pon dah leh hafal. =D


Aku ngah try buat slider yang ada photo plus text. Yang ada kat header tu, untuk sementara je lah, cam tak cantik jerk, cantik ke? senang nak browser? Ermm, kalau future client tengok sure komen aku nyer site cam hape je.. maaf ya! sedang dinaiktaraf sekarang nie.


** Code-code sedang diubahsuai untuk mencantik kan blog aku nie...=D

Beberapa features aku ada tambah cam button share Google Buzz dan juga Twitter, selain dari korang leh LIKE kat Facebook.

Tunggu beberapa perubahan lagi ok! salam.. =)

No comments: