Tuesday, August 31, 2010

[Full Text] Berbuka di Ayam Penyet AP by shahroll

Salam all! =D


Selamat pagi Hari Merdeka. How your celebration last night? Happy Independent Day for Malaysia!! semoga Negaraku sentiasa aman dan makmur, Insyaallah.. =D


Ok, kesinambungan dari posting Ayam Penyet AP, this entry aku cerita dari A sampai Z lah. Actually aku dah sampai awal kat situ, but aku jalan2 kat dalam Plaza Masallam dan tempat yang aku tuju selalu, kedai buku! =D


**ingat buku ilmiah ke, hahah~ Novel la beb! =P

Dalam jam 7.00 petang lebih kurang, baru aku gerak ke Restoren Ayam Penyet AP. Dorang dah ada! yeahh, aku orang yang terakhir datang kot? huhu~ Terlihat ada Robb, SumiJelly,Ruby,Kancil Biru dan Eyriqazz sekeluarga.

** Antara bloggers yang hadir pada Sabtu lepas

Berborak-king dengan bro Eyriqazz pasal dunia blogging ( of course maa..) then isu2 semasa, isu Nuffnang dan banyak lagi lah. Ruby yang duduk sebelah aku, rupanya duduk dengan dengan Eyriqazz. Huhu~ lawak korang nieh..

**Menu2 yang menyelerakan dan banyak pulak tu! =D
** Robb,sedang ber-twitter, update may be.. SumiJelly?
** Air yang aku minum 1st. Sebelum order Mocca! =P
** Look nice ha.. =D
**SMASHED!!! =D

Ok, dah masuk waktu berbuka, but Jen masih belum sampai dengan Suresh. Traffic jemmed may be. Finally, mereka sampai jugak.. =D

**MAKAN time!!.. yeahh.. Bismillah...

*****************************************************
(Sedap kauu.. Tengok gambar2 kat SINI)

**Burp~** Alhamdulillah kenyang, thanks to Restoren Ayam Penyet AP yang mana Boss dia bernama Encik Amran, melayan tetamu (bloggers) dengan ramah dan baik sekali.Begitu juga dengan pekerja-pekerja beliau yang konsisten melayan kami.Syabas! =D

Di akhir sesi,kami ada buat photoshot bersama Encik Amran, but photo ada kat Suresh huhuhu~ But, aku ada curik2 snap masa Robb dan Eyriqazz berbual mesra di suatu sudut...:-

**Muahahahahha!!!! korang jgn marah k! =P

Kepada sesiapa yang nak mencuba penangan yang kick-off of Ayam Penyet nie, alamat yang korang kena leh pergi kat SINI dan yang kat Shah Alam nie alamatnya adalah:-

Ayam Penyet AP
No 15, Jalan Tengku Ampuan Zabedah 9/E,
Section 9, 40200 Shah Alam
Selangor

Ok, selamat berpuasa dan bukak puasa kat Restoren Ayam Penyet AP k! 5 STAR from me!! ...Salam.. =D

2 comments:

Bella Enveeus said...

Oh sangat menarik gathering camni..but tak pernah try makanannya lg..harap dpt cuba one of these days

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Bella:

Yah! sangat2 menarik.. dan makanan kat restoren nie pon sedappp.. =D
kalau Bella ada buat gath, leh cuba kat sini..

Oh ya! thanx drop into my blog.. =D