Sunday, February 26, 2017

Milagro Coffee Malaysia: Kopi insulin terbaik




As salam, hello readers...

Agak lama aku sepi dari update blog kesayangan aku. Minta maaf, agak kebizian untuk beberapa seketika. Aku lebih aktif di medan lain seperti Instagram, Facebook dan Twitter bagi kerja-kerja live update untuk satu-satu tugas. Ditambah dengan kerja hakiki lagi, wow! banyak kan? HEHE!

[Hello Aquaponics]

Ok, petang ni aku nak cerita pasal Kopi.

Yup, aku ada dapat 1 kotak kopi yang nama dia MILAGRO COFFEE keluaran bumiputera dari Johor. Agak lama aku ambil masa untuk review disebabkan aku mahu merasai dengan jelas kesan dari pengambilan kopi Milagro ini dalam tubuh aku yang segar-bugar ni.


Milagro Coffee

Berbekalkan tagline "Mmm... Sedap Ekkk..." kopi ini saling tak tumpah rasanya dengan kopi lain di pasaran tapi apa yang istimewanya tentang kopi ini, campuran ektrak PATAWALI yang baik untuk kesihatan terutamanya pada mereka yang menghidap penyakit kencing manis!

juga dikenali sebagai "Akar Seruntun"

Korang boleh Google khasiat dan kebaikan batang patawali ni ye. Dan untuk mengukuhkan kenyataan aku mengenai produk Milagro Coffee ni, boleh lihat testimoni di bawah,

Badan lebih segar dan bertenaga!

Apa bahan-bahan yang terkandung di dalam 1 sanchet Milagro Coffee ni? Boleh rujuk di page rasmi mereka di Milagro Coffee Penawar Kencing Manis ya. Boleh semak bahan-bahan dan di mana boleh mendapatkan produk tersebut.

Video aku minum kopi milagro, nak tengok tak? HAHA!

easy steps to make your coffee!



enjoy!


No comments: