Saturday, June 11, 2016

Pulau Perhentian bersama MyPerhentian travel and tours by shahroll




As salam, hello readers...

Melalui kehidupan di kota raya memang menyesakkan kepala. Belum lagi ditambah dengan kenaikan harga barangan yang saban hari menekan poket dan ATM bank. Mungkin last kita pergi bercuti, 2 tahun lepas? itu pun di tanggung oleh syarikat? kah!

*Make your own Video with your Logo with Intro Maker*

Itulah realiti kehidupan yang perlu kita hadapi. Jangan merungut, sebab merungut tak menyelesaikan apa-apa. Tapi dalam kita mengejar kehidupan yang serba pantas dan penat, kita perlu merehatkan minda dan jiwa untuk kelangsungan motivasi dalam hidup.

Nak pergi bercuti dalam keadaan bajet? Jom lihat promo kat bawah;




 Antara pakej yang disediakan oleh MyPerhentian Travel & Tours
Kenapa pakej penting ? Maybe ramai cakap gamble je ke sana lagi jimat. Yes betul , memang boleh jimatkan sedikit perbelanjaan, tapi gamble ke Pulau Perhentian terutama semasa peak season (April – Ogos) sebenarnya maybe akan menambah masalah kepada korang. Silap-silap korang akan end-up tidur tepi pantai berbumbung kan langit bertemankan bintang dan kalau ada rezeki , berselimutkan air hujan. Hehee
Buat rancangan perjalanan lebih awal tapi dalam masa yang sama , balik kepada motif awal iaitu untuk berjimat dan enjoy. And sebab tu jugaklah MyPerhentian dah calculate sehabis murah untuk bagi korang pakej yang selesa , jimat dan mudah. Yang penting datang Pulau Perhentian, enjoy , balik boleh cerita dengan member kasi dia geram and jeles.

Korang yang berminat nak pergi jalan-jalan ke Pulau Perhentian, boleh direct wasap booking kat nombor diatas. Lambat booking, takut habis!

Tinjau Facebook, Instagram & Website dorang kat sini, MyPerhentian Facebook , MyPerhentian website & MyPerhentian Instagram

enjoy!


No comments: