Saturday, February 20, 2016

Berjalan di Sekinchan dengan bekas teman wanita by shahroll




As salam, hello readers...

Lama dah pending nak menulis blog. Ada banyak keja sekarang kena setelkan baik dari sebelum kahwin dan selepas kahwin ni. Alhamdulillah, semua majlis berjalan dengan lancar. 

Terima kasih aku ucapkan kepada semua saudara-mara, sahabat-sahabat dan yang tolong secara langsung atau tidak. Terima kasih banyak-banyak, jasa kalian hanya Allah SWT saja layak membalasnya.

Jalan ke Sekinchan


Lama tak jalan ke Sekinchan

Kali ni aku tak berjalan-jalan bersendirian. Dah ada teman. Alhamdulillah, permaisuri hati suka berjalan disini. Aku pun dah lama tak jalan tengok pemandangan indah sawah padi. Kalau korang suka bergambar outdoor, sini memang tempat dia. Best!

with my wife, Hanis

Ada yang sanggup turun dari KL ke sini untuk ambil gambar sunset, gambar ala kampung, tepi parit dan sebagainya. Ada banyak gambar aku snap kat sini dengan isteri, tapi biarlah aku simpan untuk simpanan peribadi untuk aku dan isteri, eheee!!

Banyak perancangan aku dan isteri untuk our future. Aku sebagai suami perlu mencari nafkah lebih lagi untuk plan akan datang (apa tu eh?) HAHA!! shhhhhhh....

Happy Weekend guys!

enjoy!





No comments: