Thursday, November 19, 2015

Mcdonald @ Rawang One by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, dapat juga aku update blog. Beberapa hari lepas, agak kebizian dengan kerja-kerja hakiki dan keadaan diri yang agak keletihan. Now, boleh aku story apa yang aku dan tunang kesayangan buat di McDonald, Rawang One.

She love Bubur Mcd!

Berjumpa dengan tunang kesayangan adalah untuk memberikan borang kebenaran kahwin yang telah aku siapkan hari Jumaat. Aku jumpa hari Sabtu, bebetul pass kat ayah tunang aku. Agak berdebar juga masa nak pass borang tu sebenarnya. HUHU!

Dan masa di Mcd, aku dan tunang sama-sama isi borang untuk sebelah perempuan pula, iaitu borang 2C dan 2D. Untuk lelaki, hanya borang 2A sahaja, tapi kalau alamat korang duduk tak sama macam dalam IC, kena isi borang permastautinan ya. 

Contoh, dalam IC alamat Kelantan, tapi duduk kat Selangor, kena mintak tandatangan tok ketua kampung, ketua taman yang sah kan korang duduk kat sini.


Link kat atas ni, berguna untuk korang daftar untuk berkahwin nanti ya? Simpan dan bookmark sesiap!

Thanks sayang snap gambar ni! ;)

enjoy!





No comments: