Saturday, October 17, 2015

Harmony Driving Shah Alam: Apa kelebihan kami berbanding yang lain?





Assalamualaikum dan selamat pagi Sabtu semua pembaca blog shahrulhairydotcom, moga sentiasa sihat walafiat, aminn! Hujung minggu macam ni, aku seronok nak update blog sebab banyak idea sedang mencurah-curah dalam kepala. Salah satunya cerita pasal lesen motor dan kereta. Nak aku share tak? HEHE!

Ok aku start flashback dulu. Aku mula ambil lesen motorsikal dan kereta 10 tahun yang lepas. Masa tu umur aku baru 18 tahun, memang cukup-cukup nak ambil lesen untuk memudahkan aku bergerak ke sana-sini. Lagipun, kalau aku tak ambil lesen kereta, siapa lagi aku nak harapkan masa tu untuk aku bawak family. Sudahnya, aku ambil lesen kereta dengan motorsikal sekaligus, senang.

Itu 10 tahun lepas, lama kan?

Now, zaman berubah. Harga pun ada perubahan sikit tapi selaras dengan perkhidmatan yang disediakan oleh pihak sekolah memandu. Nampak macam mahal, tetapi itulah yang TIADA CAJ TERSEMBUNYI daripada korang nampak iklan yang MURAH, tapi sebenarnya penuh dengan caj tambahan.

Harmony Driving Shah Alam

Tuan Mohd Zulhafiz Kusnaini

Alhamdulillah, sekarang beliau telah membuka perniagaan bagi memudahkan urusan bagi pelanggan mengambil lesen memandu. Ianya adalah dengan kerjasama syarikat Harmony Driving, beliau telah pun menyelia beberapa pelanggan yang berdaftar dibawah seliaannya.

di pejabat urusan Harmony Driving

Apa kelebihan ambil lesen bersama Harmony Driving Shah Alam?

Aha, ini main point aku untuk tatapan korang yang baru nak ambil lesen memandu. Jika dah penat pilih agen yang bagus, boleh cuba-cuba berhubung dengan Tuan Zulhafiz untuk nasihat percuma dari beliau. Lain? baca dibawah;

menarik kan?

Tuan Zulhafiz ada bagitahu, bayaran ansuran sehingga 4 kali bayaran itu yang menjadi main selling point bila berhadapan dengan client baru. Memang betul, kaedah bayaran seperti ini yang pelanggan mahukan, untuk memberi ruang "nafas" kepada pelanggan untuk mengambil lesen memandu.

Apa lagi yang best pasal Harmony Driving Shah Alam?

litar memandu yang baik dan diselenggara

kereta yang baru

Begitu juga dengan motorsikal

bersih!

Korang rasa gugup nak bawak kereta sebenar? Di sana juga ada disediakan kereta simulasi bagi mereka yang nak membiasakan diri sebelum membawa kereta yang sebenar di litar. Bagus juga inesiatif yang diambil bagi mengurangkan risiko yang tidak terjangka.

Vromm Vrommm!!

Bagi mereka yang berminat untuk mengambil lesen kereta atau motorsikal, boleh lihat laman blog Tuan Mohd Zulhafiz dibawah dengan promo code: shahrulhairydotcom semasa membuat pendaftaran;

Pandu Harmony blog: http://www.panduharmony.com

enjoy!




No comments: