Sunday, September 20, 2015

(review) Blog Hanis Pastry yang telah dibangunkan by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, sempat jugak aku hapdet dalam blog tentang Hanis Pastry blog yang telah aku bangunkan dari medium blogspot. Aku ambil masa lebih kurang 1 hari untuk membangunkan blog produk makanan. Kenapa boleh cepat?

popia simpul cinta by Hanis Pastry

Cepat siap disebabkan kepakaran aku untuk mengubah template blog yang sedia ada di Google aku ambil dan ubah sikit-sikit. Gambar pula, memang dah ready awal-awal lagi. Untuk content, aku masukkan mana yang boleh diisi dulu, then mana tak boleh just hold dan bagi kepada owner blog untuk update kemudian. Sebab tu cepat siap!

Tetapi untuk business owner yang lain, aku akan ambil masa 1 minggu untuk siapkan. Sebab? Sebabnya, bukan ko sorang je yang nak aku buat blog ye, ramai lagi. So, ikut lah que, HEHE!

Segala update oleh Hanis Pastry aku yang kawal-selia. Dari segi content blog juga, aku yang akan update. Senang cerita, aku buat semua dan running untuk Hanis Pastry punya marketing. Nama pun Social Media Manager, kan?

enjoy!




No comments: