Thursday, June 04, 2015

Bagaimana Paypal bayar duit dari Fiverr? Ini caranya! by shahroll




As salam, hello readers...

Untuk bacaan berkaitan FIVERR boleh klik label FIVERR ya? Ok, selepas korang berhempas-pulas membuat kerja freelance di FIVERR, bagaimana korang nak memunggut hasil dari sana? Pakai bank biasa ke? pakai cheque ke?

Jawapan:
Guna Paypal!

Ada 2 cara untuk withdraw duit. Satu guna Paypal dan satu lagi Fiverr Revenue Card. Tapi aku suggest kan kat korang, guna Paypal senang sebab Paypal korang tu dah sesiap link dengan bank tempatan kan? Macam aku guna Maybank link dengan Paypal


screen shot: Pembayaran Fiverr

Aku cuba withdraw USD19 dari akaun Paypal aku setelah FIVERR membayar perkhidmatan aku. Kena tunggu seminggu selepas client korang membuat pembayaran kepada FIVERR

enjoy!




No comments: