Saturday, May 30, 2015

Fiverr: GiG yang ketiga dari akaun Fiverr shahrul hairy




As salam, hello readers...

Pejam celik aku dah masuk GiG ke-3 untuk akaun aku di Fiverr. Alhamdulillah, yang mendapat sambutan hangat untuk services Blog Mention (GiG yang pertama) selepas tu aku cuba berikan service yang ke-2 dan sekarang, GiG yang ke-3 pula.

Apa yang aku berikan?

subscribe my channel: Shahroll Youtube

Aku mempunyai kekuatan dalam channel aku sendiri dengan 50 subscribers Youtube dan viewers melebihi 100,000 ribu jumlah tontonan. Setiap video aku yang dapat melebihi 1,000 tontonan adalah seperti dibawah;

My popular upload

Aku semakin senang dengan menjual perkhidmatan aku di Fiverr. Kenapa? faktor tukaran matawang asing itu menjadi motivasi utama dan yang keduanya, client international tidak banyak kerenah untuk deal dengan mereka.

Asalkan penerangan dalam description GiG itu mencukupi, dorang tak banyak soal. Nak tekan butang "pay" sebanyak USD5 pun tak banyak soal. Easy!

sudah di index! yeahhhh!!

Aku sarankan, korang cuba medium Fiverr ni. Tak rugi apa pun sebab sign up FREE dan boleh mula menjual bakat yang ada dalam Fiverr dan tukar dengan duit! Nak borak santai dengan aku pun takde hal kalau nak belajar.

enjoy!



No comments: