Sunday, September 29, 2013

(event) Karnival Usahawan Desa: KUD @ Putrajaya, Presint 2 by shahroll




As salam, hello readers...

Semalam sempat aku dan bersama keluarga pergi ke Presint 2, Putrajaya untuk berkunjung ke Karnival Usahawan Desa disini. Banyak booth yang dibuka seperti produk-produk makanan, kecantikan, ikan air tawar, baja dan sebagainya. Ada juga booth hiburan seperti TV Alhijrah dan Media Prima. Bagi booth-booth milik kerajaan seperti MARA, JOAM turut serta dalam karnival ini.


banner KUD

Hari ni (Ahad) hari terakhir untuk korang datang ke sini. Selain dari perusahaan desa ditampilkan, ada juga booth yang memperkenalkan juadah makanan yang popular dari setiap negeri. Memang best!

Salah satu booth yang aku berkunjung semalam...

Tidak ketinggalan juga di booth hiburan, havoc dengan kunjungan orang ramai. Bila tiba persembahan dari Drama Band, salah satu band yang sedang meningkat naik di persada seni hiburan, semakin ramai yang rapat di booth Media Prima. Termasuk lah dengan adik aku yang sorang tu (nienashah.blogspot.com)





Drama Band

Selain Drama Band, Putri Chici dan Sherry Ibrahim juga turut berada di booth ini semalam. Tapi kalau korang datang hari ni, Drama Band masih membuat persembahan. Dengarkan suara Vokalis, Aepul Drama yang sememangnya sedap dan mantap macam dalam radio. *salute*

(ads) Dapatkan Kereta Proton baru anda bersama Sales Person: Fazilah



Autoshow Motor dan Kereta

Tak rugi la datang sini di Putrajaya bersama keluarga kan. Cuma aku nak ingatkan korang datang awal, sebab parking kat sini susah sikit. Dapat parking yang jauh, berpeluh gak la. Kalau korang park dekat-dekat dengan bangunan MOF tu, ok sikit. Apa-pun, jom support produk Industri Desa right?? =)

enjoy!

2 comments:

Nadia Johari said...

nad baru pergi tadi..memng sesak..tak dapt pusing habis

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Nad:

haha, kan? hari2 last lagi la sesak =)