Monday, July 22, 2013

Sunday oh Sunday! by shahroll




As salam, hello readers...

Ahad yang memenatkan. Aku ada kelas hari ni di Puncak Alam dan yang best-nya aku datang dari Kuala Selangor sebab malam sebelumnya selepas berbuka, aku dan keluarga balik ke rumah nenek. My family turn untuk balik berbuka bersama my grandmother. Berbuka bersama-sama tu dah jadi amalan tetiap tahun k?

Mana jauh sangat Kuala Selangor-Puncak Alam ye dak?

Kelas BEL313 berjalan lancar. This time aku dah dapat "rentak" tuk belajar. Dah tak blur. Ada kawan sekelas aku masih blur lagi sebab tak biasa dengan mode Blended Learning lagi. Tak pe, kawan-kawan ada membantu, Insyaallah.

ceria muka! yelah, pagi lagi...
(Gambar: Instag shahroll)

Lepas habis kelas dalam 10.45pagi, aku dan Kak Mariana buat sedikit perbincangan untuk assignment. Ada beberapa assignment yang kitorang kena buat. Macam aku dan kak mariana ni, pairing assignment. Kena cari topik dan buat dalam bentuk "Arguing Map"

hambek! muntah nak baca? Dah time puasa ni.. HEHE!
(Gambar: Instag shahroll)

Setel dalam 12.30 macam tu, aku balik ke rumah jap then terus balik kampung semula. Sampai jek terus terlingkup dengan bantal dan dan dan.... bangun dalam 4.45 petang cam tu! PENAT TOQQQQ! hehe..

enjoy!

No comments: