Friday, May 10, 2013

Launching New Season "Hello On Two" RTM di TV2 by shahroll




As salam, hello readers...

Bertempat di Swiss Garden Hotel & Residences Kuala Lumpur berlangsungnya majlis pelancaran musim baru untuk slot Hello On Two di TV2. Slot ini adalah talk show dalam Bahasa English yang mana pengisiannya lebih kepada lifestyle dan juga urban.

Aku dijemput oleh rakan RTM, iaitu Hani Hamdan

warna pakaian adalah Merah ye..

Sepertinya, aku sorang je kot blogger yang dijemput hadir. Yang lain semua penulis/wartawan dari rangkaian RTM. Maksud aku dari TV1. Ada pengarang majalah. Boleh kata semua yang hadir kelompok media mainstream, aku je bukan. HUHU. terima kasih kerana sudi jemput saya eh?

satu table dengan mereka..

Sponsor yang menaja majlis ni leh tahan juga. Habib Jewels woo! perghh, aku salute lah siapa pegang AJK sponsorship. Lain-lain penaja aku dah tak ingat. HAHA! Makanan yang disajikan pada malam tu, standard hotel.

sayur hijau tu aku bedal, tak sedap! haha..

Najwa Latiff ada datang mempersembahkan 2 lagu. Satu lagu Melayu dan satu lagi Bahasa English. Lagu Melayu yang "Sahabat". Untuk lagu English aku lupa tajuk dia, tapi nyanyian Najwa dalam English not bad! Buat 1 album English pon ok kot Najwa?


Najwa Latiff

Gambar sekitar majlis pelancaran


memperkenalkan Hos Hello On Two




Press Release yang diedarkan...

Selesai majlis, aku bertemu dengan selebriti dan juga ahli perniagaan terkenal. Siapa eh? Irfan Khairi dan juga Nad Zainal! Teruja gila kau!

*maaf, kualiti gambar agak mengecewakan...*

Sweet!

Pastikan korang watching this season k? Bagus untuk meningkatkan kualiti dan penguasaan bahasa English korang (aku pon sama gak..) HEHE!

enjoy!

No comments: