Friday, August 06, 2010

Jumaat yang pelik: Suriname! by shahroll

Salam all! =D


Selamat hari Jumaat. Penghulu segala hari. Lama seh aku tak hapdet blog ahaku nie. huhu~ berhabuk sudah.. aku lately banyak pulak kerja dalam office nie.. ada 2 event yang aku kena setelkan. Event untuk INI dan INI. Banyak kan? =D


SURINAME! apa benda nie. Serius aku tak pernah dengar nama negara nie. Aku try google, so dapatlah informasi tentang negara tu. Wikipedia la pon~ ahahah~


** SURINAME in Nuffnang

May be ada researcher dari sana nak tengok perkembangan photography kat Malaysia nie kot. Banyak jugaklah keyword2 yang seumpamanya seperti itu ( research). Mentang-mentang aku kerja bahagian research, korang ingat blog aku de pasal ilmiah nie ke?? huehuehu~ kalau nak taw pasal research, korang leh pergi kat laman web jabatan aku kat SINI

Ok lah, see next posting.. teheee~ salam! =D

1 comment:

suhaisweet said...

Nice one!, Visit my latest, goin' to touch ur heart, hopefully ;D