Monday, April 26, 2010

Kalau bergosip, tempat nie paling best! by shahroll

Salam to all! :D


Korang suka bergosip?kaki gosip? haha~ suka la tu.. lagi2 kalau sebut pasal artis, lagi2 korang suka.. dulu aku tak berapa nak amik "port" untuk bergosip2 nie, dan posting nie pon bukan nak bergosip ke bagai.. bukan..bukan! tapi cuma aku tertarik pada laman web BeautifulNara.com




Disana saya perhatikan, hampir berita2 ter"latest" dari artis boleh anda dapatkan disana. Aktif betul krew2 BN nie ye.. secara personal, saya mengenali pengendali web/ blog itu secara dekat.. cewahhh! Mula berjumpa dengan BN nie masa join Nuffnang punyer event di Modestos dan beberapa kali nampak beliau dalam event Nuffnang yang lain....






** SH with BN ( BeautifulNara.com)


Wa salute sama lu la bro!.. haaa.. bodek? bukan ahh.. not my style memBODEK nie.. ahahah~ sebab pe wa salute sama bro?.. event beliau blogger yang POPULAR gileww, still merendah diri.. bagus bro, ikut resam padi, makin berisi makin tunduk, bukan macam sesetengah blogger yang "ala2 otai" or "mengaku dah otai" tak mau pandang blogger2 baru macam aku nie.. hisss annoying sungguh..terasa kah? bukan kamu kot.. hahah!


Apa lagi pasal bro BN nie?..susah nak cerita semua nyer lam blog sini, kang korang tak percaya plak apa aku tulis, so kalau korang rasa2 nak berjumpa ngan bro (gambar di atas) tu, rajin2 korang join event2 yang Nuffnang anjurkan, insyaallah bro BN nie ada.. kalau ada la.. hahah! :D

Aite, see next posting.. salam! :)

2 comments:

Ken Wooi said...

beautiful nara! =D

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Kenwooi:

yeahh! u read the blog? huhuh~