Tuesday, April 27, 2010

March VS April by shahroll


Salam to all! :)


Lately nie kerap pulak aku tgk statistik baik di akaun Nuffnang aku tak pon kat Google Analytics nie. Bukan nak menunjuk2 kat korang ( dah ko publish sini wat hape roll!) but just nak share je kot2 korang pon lebih kurang macam aku je kan.. hehe~


Setiap pekerjaan mesti ade measure or ukuran sejauh mana dia boleh pergi.. so macam aku pon nak tgk gak sejauh mana blog FREE aku nie boleh pergi... haa.. klw ramai yang visit, boleh le lebur duit untuk beli hosting and domain kan.. berbaloi lah jugak.. 


Aku banyak gak menjelajah ke belog2 kawan2 lain, dan mereka nie pon super aktif gak mengUPdate... banyak tol idea korang eh.. huhu.. aku kekadang sampai 2-3 hari tak berUPdate sebab tak de bende nak di UP.. actually banyak jugak but tak taw nak start dari mana.. hehe~



**Cilok dari Google Analytics...


Bulan March TAK LAH begitu merangsangkan... ermmm memberangsangkan lah roll! huhu~ cuma de cikitttt je 138 visitor ( 27-31 march) dan April plak (1-26 April) meningkat ke 1,379. Kire oklah tu sebagai blogger "main2" mcm aku nie kan.. hueheu...


Tapi, visitor yang byk dan mantops2 selalu leh dapat Advertorial kan? sure best mende tu.. Aritu Nuffnang pernah bagi sekali Advertorial, macam best la pulak.. hehe.. hope my day coming for that.. yeahhh!!!..

Ok, see later.. salam..

No comments: