Wednesday, September 01, 2010

[Blogger Contest] Pesanan Raya Untuk shahrulhairy.com by shahroll


SALAM & HELLO TO ALL MY READERS AND BLOGGERS.

Diumumkan bahawasanya,saya Shahrul Hairy Shaharuddin admin untuk blog shahrulhairy.com memutuskan sempena Hari Raya yang bakal menjelma kelak,dengan rasa rendah diri dan berbesar hati untuk menganjurkan peraduan yang "simple" yang bertajuk " Pesanan Raya Untuk shahrulhairy.com".

Antara objektif peraduan ini adalah:-

1) Mengeratkan silaturahim sesama blogger baru/lama dengan berinteraksi di ruangan maya khususnya di ruangan shahrulhairy.com ini.

2) Samada anda regular readers atau tidak, itu tidak menjadi masalah kerana pesanan yang paling kreatif dan malatopzz akan memenangi peraduan nie.

3) Blogger Malay,Cina or India,Sabah dan Sarawak semua boleh! 1Malaysia Spirit! Korang bebas nak pakai bahasa apa sekalipun, as long aku paham apa yang korang tulis tu. deal?

3) Tiada had umur. Jika anda seorang blogger, silakan mencuba! =D

*************************************

Ok,itu antara objektif peraduan nie lah. Dan untuk syarat2 simple untuk korang ikut adalah:-

1) Tiada paksaan untuk "follow me". Kalau korang suka blog aku, go ahead for follow. Aku tak kesah as long korang follow sebab blog aku best! haha~

2) Gambar yang diatas tu korang "save as" dan tampal dalam post korang,dan name picture itu JANGAN diubah,biarkan saja "shahrollphoto_raya" ok?

3) Pesanan korang tak lebih dari 50 patah perkataan ( aku akan kira eh.!) dan korang aku tak expect untuk bagi pesanan yang sopan2,cute2 or puji2 bagai.. i want extra-ordinary!!!

4) Pesanan korang may be boleh dari pandangan peribadi, sosial,ekonomi atau pun politik. Politik nie bukan macam korang swoh bloggers lain VOTE aku sebagai blogger paling HENSEM or MASKULIN.. no! no!tidak sama sekali!.. itu pandai2 korang lah...

5) Submit URL posting yang asal dan BUKAN URL blog korang. sila rujuk  SINI ( lihat kat address bar tu..) dan sila letak di ruangan komen entry ni.

6) Dateline untuk contest nie: 6-09-2010 (ISNIN). So bertindak NOW!!! **sigh**


***************************************
HADIAH??

Aku akan pilih yang terbaik dari kalangan yang terrrbaik lah ye! takkan nak pilih yang cikai mikai nyer kot? Ok, seorang (1) blogger yang terpilih menang contest nie akan menerima:-

1) RM 50.00 duit Malaysia ( Cara aku bayar: MaybankU2)

2) Berbuka puasa (aku belanja) di Restoren Mamak, Kelantan Delight, atau mana2 restoren yang aku suka

3) Voucher for all package dalam Shahroll Photography samada Wedding, Convocation & Portraiture bernilai RM 150

**menarik?? selamat mencuba untuk mendapatkannya!! =D salam...

16 comments:

Yiedpozi said...

menarik, nak join r...

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Yiedpozi;

Salam! yaaa.. jangan tak mencoba ya.. =D ajak kawan2 lain..

Yiedpozi said...

dah siap dah: http://www.yiedpozi.info/2010/09/contest-pesanan-raya-untuk.html

Unknown said...

hoyeeee!! nak join!! pesanan je kan??
jap lagi bagi link kehkeh

Unknown said...

ok dah join..sila2 hehe

http://cikgufarha.blogspot.com/2010/09/contest-pesanan-raya-untuk.html

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Setakat ini, peserta:-

1) Yiedpozi
2) Farha
3)
4)
5)
..................

Waiting your posting bloggers!! =D

Syaza Ridzuan said...

nk join tp..adiah mkn tu..erm..hehe..mak mrh..kihkihkih..

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Syaza:

Opzz! kenapa dengan mak u? =D

cik fiza said...

nk join la.. malam ni fikirkan idea2 yg ganas dan bernas utk penyertaan :P

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Cik FIza:

yeahh! masih ada waktu lagi.. =D

cik fiza said...

sudah post :)

http://fizziefiza.blogspot.com/2010/09/pesanan-raya-untuk-shahrulhairycom.html

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Terima kasih CIk FIza =D. Okeh,Setakat ini, peserta:-

1) Yiedpozi
2) Farha
3) Cik Fiza
4)
5)
..................

Waiting your posting bloggers!! =D

Maira said...

Salam....

Saya tertarik ngn contest yg dianjurkan & trus follow your blog..

Nie link saya

http://normj1001.blogspot.com/2010/09/contest-raya.html

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

Terima kasih Maira
=D. Okeh,Setakat ini, peserta:-

1) Yiedpozi
2) Farha
3) Cik Fiza
4) Maira
5)
..................

Waiting your posting bloggers!! =D

Yiedpozi said...

semakin meriah contest neh... harap ramai lagik yang join...

SHAHRUL HAIRY DOT COM said...

BIG THANKS for all participants that take part for this contests! =D really appreciate it.

Now time for judgement. Stay tune for know, who will win and get the prizes! =D

salam!