Sunday, October 15, 2017

Bagaimana mentransformasi kecantikan bersama NUZ Beauty? by shahroll




As salam, hello readers...

Alhamdulillah, semalam sempat pergi ke area Puchong Jaya atau lebih tepat ke Bandar Kinrara untuk bertemu dengan pengasas produk kecantikan NUZ Beauty iaitu Cik Nur Uyun Zainuddin. Perjalanan kami (yes, datang bersama my wife) dari Shah Alam ke sana lebih kurang 18 minit tanpa sesat! huhu, thanks bantuan dari Google Map.

sesi penerangan tentang produk NUZ Beauty

Kami di sambut mesra oleh Puan Jauriah, Pengarah bagi NUZ Beauty yang menerangkan tentang bagaimana bermulanya NUZ Beauty dari segi product range, packaging yang dahulu dan juga pelan pemasaran yang telah dibuat dan yang akan datang. 

Manakala Cik Uyun menerangkan bagaimana menggunakan produk mereka, dari segi formula dan kesesuaian produk untuk kulit wanita Asia.

Antara product range NUZ Beauty

Dalam NUZ Beauty, ada brand story dia. Kenapa rama-rama ada dalam flyer tu? Ahaa, ini agak menarik ye. NUZ Beauty ini mengambil inspirasi dari kitaran hidup rama-rama yang bermula dari Larva bertukar menjadi kepompong seterusnya menjadi seekor rama-rama yang sangat cantik.

Begitulah juga dengan perjalanan perniagaan oleh NUZ Beauty. Mereka bermula dari 1 set produk dan seterusnya berkembang dengan mempunyai beberapa set produk yang lain.


Apakah set-set produk NUZ Beauty?

Terdapat 3 set yang ada di dalam NUZ Beauty iaitu Melissa, Alexandra dan Sylphina. Jom tengok dibawah set-set yang disediakan;

set Melissa- Facial Bar Soap range

set Alexandra- Liquid range

 set Sylphina-Cosmetic range

Jika dilihat, set-set yang ditawarkan adalah lengkap dengan facial soap sehingga lah ke set penjagaan wajah. Perfume NUZ Sylphina tu berbau citrus, freshing je bila pakai, best! 

My wife berkenan dengan NUZ Sylphina Lip Gloss (Raspberry Fuchsia) pun best juga. Bila korang makan ke minum, lip gloss tu tak melekat sangat.

NUZ Beauty set range

Dari segi harga, korang jangan risau. Aku tengok harganya berpatutan dan mampu dimiliki oleh segenap lapisan umur. Harga berpatutan, produk berkualiti tinggi. Produk-produk mereka berasaskan bahan-bahan herba (organic) dan TANPA PENGAWET

Ini yang aku suka sebab NUZ Beauty educate korang guna bahan-bahan yang selamat untuk menjaga wajah korang yang gebus gebas tu! hehe!!

bersama pengasas dan pengarah NUZ Beauty 

Now NUZ beauty sedang mengembangkan sayapnya untuk memasarkan produk-produk mereka di seluruh Malaysia dengan membuka peluang menjadi agen bagi produk mereka. Setiap agen bakal menerima harga yang istimewa dari mereka dan juga layak menerima reward, sekiranya mencapai sales yang telah ditetapkan.

Bagi korang yang berminat, boleh hubungi NUZ Beauty di bawah;

NUZ Natural Beauty
Whatsapps: +6019 689 8327
Office: 03-80801884
email: jufiyunedar@gmail.com



No comments: