Thursday, January 05, 2017

Video content untuk 2017? by shahroll




As salam, hello readers...

Sejak adanya akaun youtube yang aku create 2007, tak banyak video personal aku masuk. Ada pun cuma slideshow yang aku syok sendiri then post dalam tu. Nothing special, tapi tahun 2017 (dah 10 tahun kot!!) baru lah aku rasa nak upload daily atau special event masuk dalam youtube.

Ads-klik sini: Klang Blog

Now bukan Youtube saja boleh rekod video, Instagram dan Facebook (live lagi!) serba sedikit menggugat channel Youtube. Tapi perlu la aku ingat kan kat korang, Youtube ada lebih 3 billion viewer seluruh dunia!


edit dalam youtube aje! pakai Asus smartphone

Nak tengok hasil? tengok kat bawah

Kambing Golek Kaw G aku punya review

Prediction Internet Marketer luar negara, memang tahun 2017 sampai 2019 adalah video contents. So, korang yang boleh bercakap dengan baik depan kamera, boleh buat channel kornag sendiri then make broadcaster yourself!

enjoy!




No comments: