Saturday, December 24, 2016

Mini Calendar 2017 sponsored by SH Network Media




As salam, hello readers...

Beberapa hari lagi nak melangkah ke tahun baru, 2017 aku dengan baik hatinya (ye! aku yang design) simple untuk rakan-rakan online aku. Memang saja aku buatkan untuk kawan-kawan aku yang selama ni menjadi tulang belakang dalam membantu aku sehingga saat ini.

Mini Calendar 2017


siap ada Doa untuk yang bekerja dan yang berniaga. Semoga perniagaan korang bertambah maju di 2017! Aminn...


Ni yang masih mencari pasnagan hidup. Aku doakan kornag dipermudahkan jodoh dan berkahwin tahun 2017 ni! Aminn...



yang ni pulak, takde doa tapi korang boleh download dan print! sebab aku setting 300 dot per inch (sesuai untuk printing) dan tampal kat wall opis! =p


Semoga untuk tahun 2017, dipermudahkan segala kerja, ibadah, kerjaya dan semua sekali yang merangkumi kehidupan kita. Tak lupa juga untuk "bekalan di sana" semoga cukup amal ibadahnya, aminn!

enjoy!




No comments: