Friday, January 08, 2016

(Gambar) Sekitar majlis pernikahan blogger shahrulhairy dot com by shahroll




Malam sebelum nikah: Inai 3 jari untuk esok. Terasa juga debarannya tapi aku cool down kan diri dengan tidur awal! HAHA!

Pengapit aku, CEO untuk myperhentian yang super awesome! Thanks bro for all!

Rakan pejabat, Juan dan Fatin. Thanks datang masa akad nikah aku...

Rakan-rakan isteri. Katanya rakan sekolah rendah =)

Kenangan bersama mereka...

Alhamdulillah, 27 Disember 2015 menjadi titik tolak aku suami kepada Norhanis di Serendah, Selangor. Selawat dan salam kepada Nabi Muhammad SAW, isteri-isteri nabi, sahabat-sahabat nabi serta keturunan Nabi. Syukur semuanya berjalan dengan lancar dan tepat pada waktunya.

InsyaAllah aku akan update full story nanti. Hari ni aku cuti sebab nak ambil sijil nikah di pejabat agama Kuala Kubu Bharu.

enjoy!






No comments: