Wednesday, June 10, 2015

Internet Marketing #101- Benchmark email mailing list untuk kegunaan internet marketer by shahroll




As salam, hello readers...

Menjadi Internet Marketer yang baik dan bagus, tidak susah. Anda hanya memerlukan banyak masa untuk membuat sediit kajian dan bacaan tentang dunia marketing di internet. Sekirannya itu "passion" anda dalam bidang ini, menjadikan itu bukan suatu yang sukar.

Dari social media marketing, kita lihat pulak kegunaan email. Rasanya ramai yang pakai email dalam kerja di office dan luar office kan?

Bagaimana anda yang mempunyai ramai kenalan dan banyak email dalam business card yang anda perolehi? Sudahkah anda meng-organizekan nya?

Disini peranan BENCHMARK EMAIL MAILING LIST!

Aku menjumpai link tersebut dari internet semasa aku mencari medium mailing list yang bagus dan pricing yang tidak membebankan aku setiap bulan. Dan ketika ini, aku masih menggunakan FREE ACCOUNT untuk selama satu bulan.

Apa yang menarik dengan medium benchmark ni?



Aku akan ceritakan di post entry yang seterusnya, bagi kegunaan aku sendiri. 

Enjoy!






No comments: